SMSGlobal-Bulk-SMS-Messaging

به نظر شما در حال حاضر در هر ساعت از شبانه روز چه‌ تعداد پیامک، در سرتاسر جهان ارسال و دریافت می‌شود؟ میلیون‌ها؟! میلیاردها؟! هر چه بیشتر فکر می‌کنیم تعداد این عدد هم بیشتر و هم به بی‌نهایت نزدیک‌تر می‌شود. خود شما همین الان به سراغ قسمت دریافت پیامک (Inbox) گوشی خود بروید. چند پیامک آن‌جا می‌بیند؟ تا هفته‌‌ آینده تبدیل به چندپیامک خواهند شد؟

بازاریابی پیامکی یکی از قدرتمند ترین ابزارهای مدرن برای بازاریابان است؛ بسیاری از کسب و کارهای کوچک موفق شده اند تا به کمک بازاریابی و تبلیغات پیامکی، تجارت خود را چندین برابر گسترش دهند.

اما این نتایج فوق العاده به خودی خود اتفاق نخواهند افتاد. همان طور که می دانید مجموعه ای از دانش ها و استراتژی هایی پیرامون بازاریابی های موفق وجود دارند.

یک سوال مهم؛ حالا که تکنولوژی روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود و در هر ثانیه راه‌های بیشتری برای بازاریابی و افزایش فروش به وجود می‌آید، چرا از این روش استفاده کنیم؟ به زبان دیگر مزیت‌ها و برتری‌های بازاریابی پیامکی چیست؟

1. پیامک همیشه در دسترس است؛

همه‌ ما تجربه کرده‌ایم که وقتی می‌خواهیم خیلی زود با کسی ارتباط بگیریم برایش اس ام اس ارسال می‌کنیم. چراکه پیامک‌ها به سرعت ارسال و دریافت می‌شوند و تمام افراد همیشه پیامک‌های دریافتی خود را حتما باز کرده و می‌خوانند.

از سوی دیگر برای دسترسی به برخی از پیام‌رسان‌های دیگر (مانند تلگرام) کاربر نیاز به اقدامات اولیه‌ای مانند راه‌اندازی فیلتر شکن دارد. اما پیامک‌ها تنها با یک کلیک باز می‌شوند و محتوای آنها به مخاطب نشان داده می‌شود.

2. تمام ایران مشتریان شما هستند!

برای این که بتوانید از بازاریابی پیامکی استفاده کنید به ابزاری به نام  پنل‌ اس ام اس نیاز دارید. یکی از وظایف هر پنل‌ اس ام اس، ارائه‌ بانکی از شماره تلفن‌ها است. پس یکی دیگر از مزیت‌های بازاریابی پیامکی حذف مرحله‌ی مشتری‌یابی است. اما نگران نباشید،‌کمی بعد به طور مفصل به بررسی چگونگی خرید پنل اس ام اس می‌پردازیم.

3. می‌توانید برای طیف خاصی بازاریابی کنید؛

بیایید با هم موقعیتی را فرض کنیم که شما صاحب یک بوتیک لباس‌ مردانه هستید و می‌خواهید برای فروشگاه خود، تبلیغات کنید. به سراغ چاپ تراکت می‌روید و آنها را در بین رهگذران پخش می‌کنید. شاید حتی به سراغ سفارش بنر‌های بزرگ در شهر هم رفتید. اما این کار واقعاً چقدر تاثیرگذار است؟! چه تعداد از تراکت‌ها دقیقاً به دست مردان جوان می‌رسد و چه تضمینی هست که آن‌ها را بخوانند و در ثانیه‌ اول در سطل آشغال نیندازند؟!

به همین دلیل است که به شما توصیه می‌کنیم سراغ بازاریابی پیامکی و استفاده از پنل‌های پیامکی بروید. با استفاده از پنل‌های پیامکی شما می‌توانید بازار هدف مورد نظرتان را به سرعت یافته و تبلیغ خود را برایشان بفرستید.

4. هزینه‌ کمتری می‌پردازید؛

در بازاریابی‌ سنتی، برای استفاده از روش‌هایی مثل پخش تراکت نیاز به استخدام نیروی کار برای انجام اینکار دارید و طبیعتاً باید هزینه کنید و به او حقوق بپردازید، همچنین حتی اگر به سراغ بازاریابی‌های نوین‌ هم بروید هزینه‌ تبلیغات نوین در مقایسه با بازاریابی‌ پیامکی، بسیار بالاست. پس بازاریابی پیامکی بهترین و مقرون به صرفه‌ترین راه تبلیغات کسب‌و‌کار شماست.

و اما راهکارهایی برای ارسال هرچه بهتر :

1.ارسال پیامک ها در زمان مناسب

بهترین زمان برای ارسال پیام های کوتاه برای هر کسب و کاری متفاوت است. تحقیقات نشان داده که برخی از ساعت های روز، برای بازاریابی موثرتر هستند. ارسال پیامک های تبلیغاتی بین ساعت های 10:30 تا 11:30 صبح و یا میان ساعت های 2:30 تا 3:30 بعد از ظهر بهترین نتیجه را برای شما در بر خواهد داشت.

ارسال پیام در صبح اول وقت، بهترین روش برای سبقت گرفتن از رقبایتان خواهد بود؛ اما از ارسال پیام در زمان خیلی زود خود داری کنید.

یکی از تاکتیک های هوشمندانه در این عرصه، ارسال پیامک در یک زمان غیر عادی و غیر معمول (برای مثال 10:52 صبح) است. در صورت ارسال پیام های کوتاه در زمان های غیر معمول، تبلیغات شما رقبای کمتری پیدا خواهند کرد.

در صورتی که پیامک شما حاوی یک پیشنهاد ویژه و یا یک مناسبت خاص در آخر هفته است، بهتر است شما این پیام را از یک یا دو روز قبل به آن ها بفرستید. البته بهتر است که یک پیامک یادآوری هم در صبح همان روز برای مخاطبان ارسال کنید.

2.صادق باشید

بهتر است هربار به نحوی به مخاطبان خوداطلاع دهید که به چه دلیل این پیامک را برایشان ارسال کرده اید. اگرپیام ها یبازاریابی شما در مورد فروش، تخفیف و یا محصولات جدید می باشد، بهتر است که از همان ابتدااین موضوع را روشن کنید.با این روش پیام های شما آزار دهنده و مزاحمت آمیز به حساب نمی آیند و مخاطبان از همان ابتدا متوجه می شوند که مقصود شما از ارسال این پیامک ها چه چیزی است؛ همین امر باعث ایجاد یک رابطه مثبت میان شما و مشتریانتان می شود. یکی از اهداف این پیامک های تبلیغاتی، رساندن پیام فروشنده به مشتریان خود است.

3.پیامک های خود را به طور سازمان یافته ارسال کنید

از آنجایی که پیامک ها محدود به160 حرف هستند، پس مرتب بودن و دقیق بودن آن ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.همانطور که خودتان می دانید، هیچ گیرنده ای به خواندن یک پیامک نامرتب که نمی تواند هیچ پیامی را به او برساند، تمایلی نشان نمی دهد. چندین نوع ساختار مختلف در عرصه بازاریابی پیامکی وجود دارد اما یکی از رایج ترین این ساختارها به صورت زیر است:

  1. نام تجاری- حتما در ابتدای هر پیام خود نام تجاری یا نام برند خود را ثبت کنید.
  2. نام مشتری- شما می توانید با درج نام مخاطب خود، یک رابطه شخصی تر و محکم تر با آن ها ایجاد کنید.
  3. پیشنهاد شما-در این قسمت شما باید درباره پیشنهاداتتان جزئیاتی را مطرح کرده و درباره آن ها توضیح دهید. دقت کنید که توضیحاتتان باید کوتاه باشد.
  4. دستورالعمل-شما وظیفه دارید تا علاوه بر مطرح کردن پیشنهادات خود، نحوه استفاده از آن ها را هم برای مخاطبان توضیح دهید.
  5. تاریخ منقضی شدن پیشنهاد-در صورتی که پیشنهاد ویژه ای برای مخاطبان خود دارید، حتما تاریخ منقضی شدن آن را هم در پیامک ذکر کنید.

4.ارسال لینک

همان طور که قبلا ذکر کردیم، نرخ باز شدن پیامک ها بسیار بالا است. همین موضوع باعث می شود تا پیامک ها بستری قوی ای برای تقویت کردن شبکه های اجتماعی شما باشند. شما می توانید به سادگی و فقط با قرار دادن یک لینک، مخاطبان خود را به وب سایت و یا حساب خود در شبکه های اجتماعی هدایت کنید.

برخی از مشاغل، با استفاده از ایمیل اطلاع رسانی می کنند. شما می توانید با ارسال پیامک هایی از گیرندگان تقاضا کنید تا ایمیل های خود را بررسی کنند.

5.برنامه ریزی

از آنجایی که کار با پنل های پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی کار بسیار راحتی است، پس شما می توانید آن را از هر جایی که می خواهید کنترل کنید. شما با تنظیم دقیق و برنامه ریزی شده زمان و تاریخ ارسال پیامک هایتان، می توانید ارسال تمام پیامک های خود را از قبل برنامه ریزی کنید.

6.انتخاب درست پنل

شرکت پیام بین الملل یک شرکت ارائه دهنده خدمات در حوزه ارتباطات است. این شرکت یکی از برترین پنل های پیامک انبوه را برای مردم ایران به ارمغان آورده و به بسیاری از کسب و کارهای موفق و هزاران کاربر خود، خدمت رسانی کرده است. شما میتوانید با خرید پنل اس ام اس پیام بین الملل به راحتی به دنیای بزرگ ارسال پیامک دست بیابید همچنین این شرکت دارای چندین نمایندگی پنل اس ام اس در سراسر کشور بوده و از این راه اشتغال زایی می کند.

در ضمن رسالت پیام بین الملل در توسعه و پیشرفت کسب و کارها و استارت آپ هاست ما با ارائه پنل اس ام اس رایگان قدمی هرچند کوچک در این راه گذاشته ایم در ضمن این پنل ها قابلیت ارسال پیامک انبوه را دارا است.

راستی ارسال پیامک پترن یا همون ارسال زیر 10 ثانیه هم ما بصورت رایگان ارائه داده ایم.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتوانم کمکی بکنم؟
شروع گفتگو
شما میتوانید با کلیک بر روی تصویر پشتیبان مورد نظر وارد گفتگو شوید.